VERZENDING

Waar verzenden jullie naartoe?

Wij verzenden naar Nederland en België. Alle bestellingen binnen deze landen worden verzonden met betrouwbare vervoerders om ervoor te zorgen dat jouw bestelling snel en veilig bij je aankomt.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij bieden gratis verzending voor alle bestellingen binnen Nederland en België. Er zijn geen extra kosten voor verzending, ongeacht het bestelbedrag.

Wat is de verzendtijd?

De verzendtijd voor bestellingen binnen Nederland is meestal binnen 1 werkdag. Voor België is de levertijd doorgaans tussen de 1 en 3 werkdagen. Bestellingen worden doorgaans binnen 24 uur na bevestiging van je bestelling verzonden.

We doen er alles aan om jouw bestelling op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. Je ontvangt altijd een track & trace code zodra je bestelling is verzonden, zodat je de levering kunt volgen.

Welke bezorgdienst gebruiken jullie voor het verzenden van pakketten?

Wij maken gebruik van PostNL voor het verzenden van onze pakketten binnen Nederland en België. Je ontvangt een track & trace code zodra je bestelling is verzonden, zodat je de status van je levering kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling op een specifiek tijdstip laten bezorgen?

Helaas bieden wij momenteel geen optie om een specifieke bezorgtijd in te stellen. Wij werken samen met PostNL, die de bestellingen op basis van hun eigen bezorgschema levert. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace code, waarmee je het bezorgmoment kunt volgen en een indicatie krijgt van de bezorgtijd.

PRODUCTEN

Kan ik mijn product retourneren?

Ja, je kunt je product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, zolang het ongebruikt en onbeschadigd is. Je hebt recht op een volledige terugbetaling, mits het product in de originele staat verkeert. De kosten voor retourzending zijn voor de klant, tenzij het product defect of beschadigd is.

Neem contact met ons op en wij geven je de verdere instructies voor het retourneren van je product. Retourvoorwaarden zijn van toepassing.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na het verzenden van je bestelling ontvang je een track & trace code per e-mail. Hiermee kun je de voortgang van je bestelling volgen en precies zien wanneer het bij je wordt afgeleverd.

Heb je geen e-mail ontvangen of problemen met het volgen van je bestelling? Neem dan gerust contact met ons op!

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem direct contact met ons op via e-mail of telefoon, en wij helpen je graag verder. Zodra de bestelling is verzonden, kunnen we deze niet meer annuleren.

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is aangekomen?

Het spijt ons te horen dat je product beschadigd is aangekomen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op en stuur een foto van het beschadigde product en de verpakking. We zullen het probleem zo snel mogelijk oplossen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?

Helaas kunnen we je bestelling niet meer wijzigen zodra deze is bevestigd en verzonden. Als je iets wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, en we kijken samen naar de mogelijkheden.

ANDERS

Staat je vraag er niet bij?

Als je vraag niet tussen onze veelgestelde vragen staat, neem dan gerust contact met ons op! We helpen je graag verder en zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Je kunt ons bereiken via e-mail en we staan klaar om je te ondersteunen.